Notice: Use of undefined constant ICL_STRING_TRANSLATION_COMPLETE - assumed 'ICL_STRING_TRANSLATION_COMPLETE' in C:\HostingSpaces\web_project\site3.technosia.gr\wwwroot\wp-content\plugins\woocommerce-multilingual\inc\terms.class.php on line 283

Notice: Use of undefined constant ICL_STRING_TRANSLATION_COMPLETE - assumed 'ICL_STRING_TRANSLATION_COMPLETE' in C:\HostingSpaces\web_project\site3.technosia.gr\wwwroot\wp-content\plugins\woocommerce-multilingual\inc\terms.class.php on line 283

Notice: Use of undefined constant ICL_STRING_TRANSLATION_COMPLETE - assumed 'ICL_STRING_TRANSLATION_COMPLETE' in C:\HostingSpaces\web_project\site3.technosia.gr\wwwroot\wp-content\plugins\woocommerce-multilingual\inc\wc-strings.class.php on line 201

Notice: Η wpdb::prepare κλήθηκε εσφαλμένα. Το query αναζήτησης δεν περιέχει τον αναμενόμενο αριθμό placeholders (2) για τον αριθμό των παραμέτρων που στάλθηκαν (3). Παρακαλώ δείτε τη σελίδα Debugging in WordPress για περισσότερες πληροφορίες. (Το μήνυμα αυτό προστέθηκε στην έκδ. 4.8.3.) in C:\HostingSpaces\web_project\site3.technosia.gr\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 4165
Συχνες ερωτησεις - ByOlympia
 
 
FREE SHIPPING ON ORDERS OVER $99.00

Συχνες ερωτησεις

Γενικές πληροφορίες


Δεν βλέπω ένα προϊόν που θα ήθελα να αγοράσω, θα είναι διαθέσιμο και πάλι;

Εάν δεν βλέπετε πλέον ένα προϊόν που κάποτε ήταν διαθέσιμο στο Online κατάστημα μας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας μέσω e-mail και θα ενημερωθείτε αν αυτό θα είναι διαθέσιμο και πάλι στο μέλλον.

Πώς μπορώ να είμαι σίγουρος ότι η παραγγελία μου έχει αποσταλεί;

Αφού ολοκληρώσετε μια παραγγελία, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης της παραγγελίας με πληροφορίες σχετικά με την αγορά σας. Εάν δεν λάβετε ένα e-mail επιβεβαίωσης παραγγελίας μέσα σε 24 ώρες, παρακαλώ επικοινωνήστε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μέσω e-mail.

Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την παραγγελία μου;

Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελία σας, θα λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τον αριθμό αποστολής έτσι ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε την κατάσταση της αποστολής σας.

Μπορώ να αφαιρέσω προϊόντα από την παραγγελία μου;

Προϊόντα δεν μπορούν να αφαιρεθούν από μια παραγγελία εάν πρώτα δεν έχετε έρθει σε επικοινωνία με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. Εάν θέλετε να αφαιρέσετε προϊόντα από την παραγγελία σας θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μέσω e-mail για να λάβετε περισσότερες πληροφορίες.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Εάν η παραγγελία σας δεν έχει αποσταλεί, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμημα Εξυπηρέτησης Πελατών μας μέσω e-mail για να ακυρώσετε την παραγγελία σας.

Τι πρέπει να κάνω αν λάβω ένα κατεστραμμένο ή ελαττωματικό προϊόν;

Εάν λάβατε ένα κατεστραμμένο ή ελαττωματικό στοιχείο, παρακαλώ επικοινωνήστε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μέσω e-mail εντός 10 ημερών από την ημερομηνία έκδοσης του τιμολογίου για να ζητήσετε αντικατάσταση. Παρακαλούμε να συμπεριλάβετε την Φόρμα Επιστροφής με την επιστροφή σας, και να σημειώσετε το συγκεκριμένο ελάττωμα.

Μπορώ να ζητήσω συσκευασία δώρου;

Πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας μπορείτε να επιλέξετε την σημείωση δώρο ώστε ο παραλήπτης της αγοράς να λάβει το δώρο του με καλυμμένη την τιμή του προϊόντος.

Αποστολή


Πόσο καιρό θα πάρει η παραγγελία μου να φτάσει;

Για περισσότερες πληροφορίες ανατρέξτε στην αποστολή.

Επιστροφές


Πόσο καιρό έχω να επιστρέψω ένα προϊόν;

Αν δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με την αγορά σας, μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν εντός 10 ημερών από την ημερομηνία έκδοσης του τιμολογίου. Η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση και με την αρχική του συσκευασία.

Διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε επιστροφές που δεν είναι σύμφωνες με την πολιτική επιστροφής μας.

Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν που αγοράσατε από το By Olympia Online κατάστημα, μπορείτε να το κάνετε αποστέλλοντας την φόρμα επιστροφής μας μαζί με το λόγο της επιστροφής σας .

Πόσο καιρό χρειάζεται για να λάβω την επιστροφή χρημάτων για το προϊόν που επέστρεψα;

Από τη στιγμή που λάβουμε την επιστροφή σας η πληρωμή θα πραγματοποιηθεί μέσα σε 5-7 εργάσιμες ημέρες.

Αλλαγές


Μπορώ να ανταλλάξω ένα προϊόν που αγόρασα με κάτι άλλο;

Αν θέλετε να αλλάξετε ένα προϊόν απλά επιστρέψετε την αρχική αγορά σας ακολουθώντας τις οδηγίες επιστροφής και πραγματοποιήσετε μια νέα παραγγελία για το στοιχείο που θέλετε.

Αποστολή

ΑΠΟΣΤΟΛΛΕΣ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ


Θα χρεωθώ δασμούς και φόρους για την ηλεκτρονική παραγγελία μου;

Πρέπει να γνωρίζετε ότι οι αποστολές σε διεθνείς προορισμούς μπορεί να υπόκεινται σε τέλη τοπικών τελωνείων. Κάθε χώρα έχει διαφορετικές διαδικασίες για αποστολές από εξωτερικό. Η  By Olympia δεν παρέχει πληροφορίες για δασμούς και δεν μπορεί να εκτιμήσει αυτές τις χρεώσεις. Παρακαλώ ελέγξτε με τις κατάλληλες τοπικές αρχές πριν από την παραγγελία. Η  By Olympia δεν είναι υπεύθυνη για τη μη καταβολή φόρων εισαγωγής, ούτε για επιστροφή χρημάτων για παραγγελίες που έχουν απορριφθεί λόγω μη καταβολής των φόρων εισαγωγής.

Με ποιόν μπορώ να επικοινωνήσω για θέματα Τύπου και διαφήμισης;

Για όλα τα θέματα τύπου και διαφήμισης Τύπου στείλετε μας email στο info@byolympia.com και το email σας θα διαβιβαστεί στον καλύτερο υπεύθυνο!

Με ποια εταιρία αποστέλλονται οι παραγγελίες;

Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται μέσω της DHL First Class εντός 6 – 10 εργάσιμων ημερών.

Ποιες μέθοδοι πληρωμής δέχεστε;

Δεχόμαστε Visa, Mastercard και PayPal.